top of page

שירותי הפמילי אופיס של קורמן ביטוח ופיננסים

בישראל, נכון לשנת 2021, כ – 40% מבתי האב מוציאים בכל חודש יותר ממה שהם מרוויחים. תיק הביטוחים שלנו עומד בממוצע על הוצאה שנתית של מעל 10,000 ₪, ולא אחת אנחנו מחזיקים מוצרי השקעה וחיסכון כמו קרנות פנסיה, קופות גמל או קופות גמל להשקעה – שאין לנו מושג עד כמה הן מרוויחות.

זה הזמן להכיר את השירות החדשני מולטי פמילי: שירות פיננסי מקצועי שמנקז את הטיפול בכל ההיבטים של ניהול המשפחה, כולל מיטוב ביטוחים, השקעות וחסכונות, משכנתא, חסכונות פנסיוניים, החזרי מס – ועוד הרבה יותר. כל כך יעיל ונוח לדעת, שכל הנושאים הפיננסיים מאוגדים תחת קורת גג אחת, ושלכם יש מספר טלפון ומאחוריו איש מקצוע ידידותי, שדואג שהשימוש בכספים שלכם יהיה היעיל והמדוייק ביותר שאפשר.

איזה ביטוח בריאות יש לכם?

מפתיע לדעת שעל אף שאנחנו משלמים בממוצע כ – 2,500 ₪ בשנה עבור ביטוחי חיים וביטוחי בריאות – אנחנו לא באמת יודעים אילו כיסויים יש לנו והאם יש כפילות בביטוחי הבריאות שלנו. בכל שנה יורדים לטמיון מיליארדי שקלים על ביטוחי בריאות כפולים. אל תתנו לכסף שלכם לחמוק מבעד לאצבעות ללא סיבה – בואו לנהל את כל מוצרי הפיננסים והביטוח שלכם באופן מקצועי.


אילו שירותים תקבלו במסגרת המולטי פמילי של קורמן?

צוותי הפיננסים והביטוח של קורמן מטרתם להביא אליכם את השירותים המתאימים בדיוק עבורכם במצסגרת שתאפשר לכם להשתמש בכסף שלכם בצורה יעילה וחסכנית יותר. השירותים המנוהלים תחת הפמילי אופיס שלנו כוללים:

  • ייעוץ משכנתא ומיטוב הלוואת המשכנתא שלכם (חשוב במיוחד בתקופה של עליות ריבית).

  • טיפול בתיק הביטוחי של המשפחה ומיטוב כל הביטוחים, כולל ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחי דירה, רכב ואחרים.

  • תכנון פרישה ומיטוב החיסכון הפנסיוני שלכם לטובת רווחה גדולה יותר לאחר הפרישה.

  • טיפול בהחזרי מס במידת הצורך.

  • טיפול באפיקי השקעה, קרנות השתלמות, קופות גמל ותוכניות חיסכון פרטיות.

  • השקעות מתקדמות אלטרנטיביות (השקעות ללא קורלציה לשוק ההון).


כמה זה יעלה לכם?

הרוב המכריע של לקוחות שבוחרים לקבל שירותי פמילי אופיס חוסכים כסף בסופו של יום, במיטוב תיק הביטוחים, ההלוואות, ההשקעות וההוצאות הלא אופטימאליות שלכם עשוי "להתחבא" סכום משמעותי של כספים שאתם מוציאים בכל שנה ללא סיבה. פנו לצוות המומחים של קורמן ביטוח ופיננסים, וביחד נפעיל את מעגל הקסמים של הפמילי אופיס על מנת לבחון כל מוצר בהוצאות הביטוח וההשקעות שלכם, למטב אותו – ולחסוך למשפחה סכומי כסף ניכרים!



bottom of page